اولین قهرمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

4روز از زندگیمون گذشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

منو اینهمه خوشبختی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

منم شدم خانم خونه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من دیگه جنازه شدم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

از خرید تا خریییییییییییید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به نام خدا

اول اینکه سلام

دوم اینکه بلاگفا خیلی خ.ر است

سوم اینکه به خاطر بلاگفا خیلی از لحظه هامو سر موقع نتونستم ثبت کنم

لحظه هایی که دیگه تکرار نخواهند شد

لحظه های خوبی که کنار همسرجونم برای یکی شدن و زیر یک سقف رفتن تقلا کردم

به هرحال فعلن میخام اینجا بنویسم شایدم برای همیشه اینجا نوشتم